سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلویزیون ال ای دی اچ دی آر اسمارت فورکا اولترا اچ دی ال جی

تلویزیون ال ای دی اچ دی آر اسمارت فورکا اولترا اچ دی ال جی 49UH750V

TV LED HDR SMART 4K ULTRA HD LG 49UH750V



تلویزیون جدید الجی با نام 49UH750V هم اکنون در بانه موجود می باشد.شرکت الجی که یک شرکت پیشتاز در عرصه تلویزیون می باشد این بار تلویزیون خود را مجهز به فناوری HDR  روانه بازار کرده است.این تلویزیون همچنین مجهز به پنل ال ای دی IPS  می باشد و تصاویر سریع با سرعت 1900 هرتز را نیز پشتیبانی می کند و به بهترین شیوه ممکن پخش می نماید.

الجی که با تجربه سیستم عامل ورژن جدید خود که WEB OS3.0 نام دارد به موفقیت دیگری دست پیدا کرده،تصمیم گرفت تا در این تلویزیون نیز از این سیستم عامل استفاده کند تا کاربران با راحتی هرچه تمام تر با دنیائی تازه از تجربیات جدید و مدرن لذت ببرند.بانه

تلویزیون 49UH750V از راه های ارتباطی هیچ کم نگذاشته و شما می توانید از سه طریق WIDI,MIRACAST و DLNA  با تلویزیون به صورت بیسیم در ارتباط باشید.

یکی دیگر از موفقیت های این محصول الجی استفاده از سخت افزار فوق العاده قدرتمند می باشد.این تلویزیون الجی دارای پردازنده 4 هسته ای آماده برای انجان دستورات شما می باشد.

ColourPrime Pro

زیبایی های پنهان نمایان می شوند. ترکیب آخرین نوآوری در بسته های رنگ و تکنولوژی فیلتر کردن نور –ColourPrime Pro- طیف رنگ وسیع تری را عرضه می کند. هر چیزی را که تماشا کنید بسیار پویاتر و زنده تر دیده خواهد شد.

49uh750v

 

 ULTRA Luminance

تکنولوژی ULTRA Luminance جریان اضافی را از نواحی تاریک به نواحی روشن تر می فرستد تا کنتراست را ارتقاء دهد. تلویزیون های اولترا اچ دی ال جی توانایی عالی برای ترکیب نمایش سیاهی با کنتراست واضح بین تاریکی و روشنی را دارند، و شما تصویری را خواهید داشت که بقدری شارپ و شفاف است که واقعی به نظر می آید.

 49uh750v

خرید ال ای دی از بانه

HDR Pro

وقتی که چیزی در حالت HDR نمایش داده می شود محدوده ی پویایی بر روی صفحه نمایش وجود داردر که به محدوده ی بزرگی از رنگ ها و سایه ها که چشمان شما امکان پردازش آنها را دارند نزدیک است. تولیدکنندگان محتوا در حال حاضر سرگرمی ها و محتوای HDR را تهیه می کنند و تلویزیون اولترا اچ دی ال جی برای اجرا و نمایش این نوع محتوا آماده هستند. چشمانتان را به روی استاندارد آینده ی کیفیت تصویر بگشایید.

 lg 49uh750v

بسیار باریک

طراحی و ساخت بسیار باریک اجازه می دهد که حتی صفحات نمایش بسیار بزرگ  استایلی محتاطانه داشته باشند. این طراحی مدرن بی نقص در هر فضایی عالی به نظر می رسد.

 تلویزیون نازک الجی بانه

تلویزیون هوشمند با سیستم عامل webOS

تلویزیون هوشمند ال جی شما را قادر به کنترل سرگرمی هایتان می سازد. از کانال های مورد علاقه یتان لذت ببرید و اشتراک رایگان سرویس های تلویزیونی را دریافت کنید. راه هوشمندانه تری برای تماشای برنامه های زنده و سرویس های برنامه های درخواستی بدون نیاز به دستگاه های اضافی و جانبی.

 49uh750v بانه

تلویزیون اولترا اچ دی ال جی

یک تلویزیون شاهکار برای عموم مردم. توازن عالی بین تکنولوژی های HDR و ColourPrime Pro تصاویری فوق العاده غنی و پویا را تولید می کند. یک تصویر پایدار با صدای برجسته و رسا تکمیل می گردد. این تلویزیون باکیفیت از رزولوشن 4K پشتیبانی می کند که قادر به ارتقاء کیفیت تمام تصاویر نزدیک به کیفیت 4K می باشد و با استفاده از سیستم عامل webOS کار می کند.

 تلویزیون 49 اینچ الجی 49uh750v

زاویه دید عریض

با توجه به ماهیت صفحه نمایش، تصاویر روی صفحه درستی و صحت شان را از هر زاویه ی دید حفظ می کنند. این ویژگی به شما امکان می دهد تا از دیدن تصاویر پویا و زنده از هر نقطه از اتاق نسبت به تلویزیون لذت ببرید.

 تلویزیون الجی 49uh750v

خرید جهیزیه از بانه

نگاشت رنگ سه بعدی

نگاشت رنگ سه بعدی از طریق الگوریتم نگاشت گاموت سه بُعدیش زندگی را مانند رنگ بیان می کند. این قابلیت با به حداقل رساندن اعوجاج و تحریف رنگ، بینندگان را قادر می سازد تا از رنگ های طبیعی قابل ملالحظه ای لذت ببرند.خرید از بانه

 بهترین تلویزیون الجی 49uh750v

Local Dimming

قابلیت Local Dimming نور را با تقسیم کردن صفحه ی تلویزیون به چندین بلوک تنظیم و اعمال می کند. به عنوان نوری که بطور مستقل در هر بلوک کنترل می شود، جزئیات در هر ناحیه از صفحه نمایش به طور شفاف و واضح نمایش داده می شوند. این قابلیت بیننده را قادر می سازد تا از رنگ سیاه عمیق تر و به تبع آن از تصاویر شارپ تر و واضح تر لذت ببرد.

 ال ای دی بانه الجی

صرفه جویی در مصرف انرژی

این ویژگی شامل کنترل پس زمینه است که شما را قادر می سازد تا روشنایی صفحه نمایش را برای کاهش مصرف انرژی تنظیم کنید.

 بهترین تلویزیون الجی

طراحی متالیک

طراحس ساخت استادانه. یک ماده ی متالیک پیچیده به دور تلویزیون ساختاری فوق العاده را ارائه می کند. این بدنه ی براق و صیقلی احساسی مدرن به هر فضایی می بخشد.

 طراحی تلویزیون الجی 49uh750v

ULTRA Surround

صدای فوق فراگیر بلندگوهای دو کاناله ی مرسوم را قادر می سازد تا بصورت مجازی قابلیتی همچون بلندگوهای هفت کاناله داشته باشند. علاوه بر آن، تکنولوژی صدای فوق فراگیر تجربه ی تماشای محتوای 4K را به حد اعلاء می رساند.

خرید ال ای دی از بانه

این محصول را به همراه گارانتی با ارزانترین قیمت از فروشگاه بانه آنلاین خرید نمایید.

برای اطلاعات بیشتر،میتوانید این محصولات را در سایت اختصاصی آن مشاهده نمایید.

برچسب ها