سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلویزیون ال ای دی اسمارت اولترا اچ دی فورکای ال جی

لویزیون ال ای دی اسمارت اولترا اچ دی فورکای ال جی 43UF690T

TV LED SMART ULTRA HD 4K LG 43UF690T


تلویزیون الترا اچدی الجی مدل 43UF690T یکی دیگر از تلویزیون های جدید الجی می باشد که بانه آنلاین به نقد و بررسی در مورد آن می پردازد و ویژگی آن را بیان را بیان می کند.

این تلویزیون دارای صفحه نمایش 43 اینچ با فناوری IPS 4K می باشد.با استاندارد PMI400 بهترین و با کیفیت ترین تصاویر همراه با کیفیت الترا اچدی تولید می کند.الجی در این محصول خود نیز همچون محصولات پیشین خود از سیستم عامل اختصاصی خود یعنی web os  نسخه 2.0 بهره گرفته تا کاربران با خیال راحت به بازی کردن،تماشای برنامه های تصویری و اجرای بازی های گوناگون بپردازند. همچنین این سیستم عامل با کمک سخت افزار مکوجود توانایی اتصال بیسیم به اینترنت را نیز دارد.بانه

دیگر ویژگی این تلویزیون کنترل جادوئی زیبا در کنار کارائی زیاد و ساده می باشد که می توانید بسیار آسان به همه برنامه های این تلویزیون دسرسی داشته باشید،آنها را باز کنید ،ببندید و بین آنها بگردید و .....

  4K Upscaler ویژگی دیگر این تلویزیون می باشد که این قابلیت را به تلویزیون می دهد تا کیفیت های اچدی و فول اچدی را نیز تبدیل به الترا اتچدی نموده و نزدیک به این کیفیت پخش نماید.

از ویژگی های جالب و منحصر به فرد این تلویزیون محافظ محکم و بینظریست که بر روی پنل نمایشگر آن تعبیه شده و این تلویزیون را به یک تلویزیون ضدضربه تبدیل نموده است .پس اگر در خانه کودک بازیگوشی دارید و از اینکه به تلویزیون دست یزند و یا چیزی را روبروی آن پرتاب کند اصلا نگران نباشید چرا که این تلویزیون در برابر ضربات سنگینتر ضربه های کودک مقاوم می باشد.

ULTRA Surround

Ultra Slim

 الجی 43uf690t  الجی 43uf690t

TIME MACHINE

SmartShareTM

 الجی 43uf690t  الجی 43uf690t

PMI 400

Magic Remote

 الجی 43uf690t  الجی 43uf690t

Live Menu

LG Content Store

 الجی 43uf690t  الجی 43uf690t

Input Assist

HDMI (4K 60p)

 الجی 43uf690t  الجی 43uf690t

4K 60P HEVC Decoder

 IPS 4K

 الجی 43uf690t  الجی 43uf690t

استاندارد جدید تلویزیون های HD سطح دید شما را نسبت به قبل افزایش می دهد. رزولوشن 4K آینده ی تصاویر دیجیتال است که به رزولوشنی 4 برابر بیشتر از رزولوشن Full HD با 8.3 میلیون پیکسل پایدار برای ایجاد تصاویر بی عیب و جزئیات زنده ی شگفت انگیز دست یافته است.تلویزیون الجی بانه

الجی 43uf690t

IPS 4K Panel

با پنل ULTRA IPS که کنتراست و رنگ دقیقی را از هر زاویه ارائه می­دهد، مهم نیست که در چه زاویه­ ای نسبت به تلویزیون بنشینید.
دقت رنگ واقعی: پنل IPS 4K احساس رنگی یکسان با تصویر اصلی را در هر پیکسل ارائه می­دهد.
زاویه دید عریض: پنل IPS 4K کنتراست و رنگ را از هر زاویه ­ای بسیار استوارتر از دیگر پنل­ ها نمایش می­دهد. بنابراین می­توانید از سطح رنگ بسیار حرفه­ ای­ تر از هر زاویه ­ای لذت ببرید.
وضوح بدون تاری: در صحنه­ های اکشن و سریع پنل IPS 4K نسبت به پنل­ های معمولی از وضوح تصویر برتری برخوردار است. این بدان معنی است که شما می­توانید از مسابقات ورزشی و فیلم­ ها با وضوحی شیشه­ مانند بدون محوشدگی و تاری لذت ببرید.
صفحه­ ی پایدار: پنل­ های IPS به لطف ساختار منحصربفردشان نسبت به پنل های دیگر سریعتر می توانند به حالت اول برگردند. فقط کافیست تا بر روی پنل IPS دست بکشید یا بر روی آن ضربه ای ملایم بزنید تا این موضوع برایتان آشکار شود.

تلویزیون الجی 43UF690T

الجی 43uf690t

WebOS 2.0

تلویزیون های webOS الجی به گونه ای طراحی شده اند تا ساده باشند، بنابراین یادگیری طرز استفاده از آن آسانتر و کار کردن با آن لذت بخش­تر است. اکنون webOS 2.0 تجربه استفاده از تلویزیون را بسیار راحت تر از قبل کرده است.خرید ال ای دی از بانه

الجی 43uf690t

Gold TV

LG Gold TV با فریم طلایی متالیک زیبایش زیبایی دکوراسیون داخلی منزل شما را ارتقاء می بخشد.

ارتقاء دهنده به 4K

اکنون شما می توانید از رزولوشن 4K بیشتر از هر زمان دیگری لذت ببرید. تکنولوژی 4K Upscaler جزئیات برنامه های تلویزیونی، فیلم ها و مسابقات را به کیفیتی نزدیک به 4K ارتقاء می دهد تا شما تصویری بدون نقص را مشاهده کنید.

الجی 43uf690t

دقت رنگ واقعی

پنل IPS احساس رنگی همسان با تصویر اصلی در هر پیکسل از رزولوشن ULTRA HD ارائه می کند.

الجی 43uf690t

زاویه دید عریض

پنل IPS 4K کنتراست و رنگ را از هر زاویه­ ای بسیار استوارتر از دیگر پنل­ ها نمایش می­دهد. بنابراین می­توانید از سطح رنگ بسیار حرفه­ ای­تر از هر زاویه­ ای لذت ببرید.

الجی 43uf690t

صفحه نمایش پایدار

پنل­ های IPS به لطف ساختار منحصربفردشان نسبت به پنل های دیگر سریعتر می توانند به حالت اول برگردند. فقط کافیست تا بر روی پنل IPS دست بکشید یا بر روی آن ضربه ای ملایم بزنید تا این موضوع برایتان آشکار شود.

الجی 43uf690t

 سرگرمی تلویزیون الترا اچدی الجی

lgسرگرمی تلویزیون الترا اچدی الجی

این محصول را به همراه گارانتی با ارزانترین قیمت از فروشگاه بانه آنلاین خرید نمایید.

برای اطلاعات بیشتر،میتوانید این محصولات را در سایت اختصاصی آن مشاهده نمایید.

برچسب ها