سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفش دخترانه Adidas مدل Denim

 

خرید پستی کفش دخترانه Adidas مدل Denim

کفس دخترانه آدیداس,کتانی دخترانه مدل دنیم,کفش دخترانه آدیداس,کفش کتانی دخترانه مدل آدیداس,کتانی اسپرت دخترانه مدل Denim,کفش مدرن دخترانه ,کتانی جدید دخترانه,کتانی ورزشی دخترانه,کفش ورزشی دخترانه,کتانی آدیداس مدل دخترانه,کتانی دخترانه مدل 2016,کفش جدید دخترانه2017,کفش اسپرت دخترانه مدل ADIDAS,کتانی دخترانه Adidas مدل دنیم,کفش دخترانه مدل دنیم آدیداس

یک محصول بی نظیر دیگر از فروشگاه اینترنتی تیرکالا.

کفش دخترانه آدیداس یک محصول خالعاده برای جوانان خوش تیپ و خوش سلیقه که می خواهند همیشه شیک پوش باشند.کتانی اسپرت آدیداس مدل دنیم با طراحی عالی مناسب برای انواع ورزش و باشگاه اما خانم های خوش سلیقه و متفاوت برای خیابان همراه بالباس های شیک آز ان استفاده می کنند.

کفش اسپرت Adidas با طراحی بی نظیر رنگ آبی و خط های طلایی دور آن جذابیت بیشتری به کفش بخشیده است.


طراحی زیبا، مطابق آخرین مد و استایل

راحت، زیبا و قابلیت ست کردن با انواع لباس و شلوار جین

طرح برگرفته شده از شلوار جین

دارای کفی مستحکم و با دوام

کتانی دخترانه مدل دنیم

کتانی دخترانه مدل دنیم

 

 

کفش  زنانه آدیداس مدل Denim از جمله محصولات تولید شده توسط شرکت معتبر آدیداس بوده که با کیفیت بسیار مناسب خود به شما در انجام بهتر فعالیت‌های ورزشی کمک زیادی خواهد کرد. این کفش دارای رویه‌ای از جنس الیاف و چرم مصنوعی است. در واقع پارچه این کفش چند تکه‌ای از ترکیب این مواد بوده که در نهایت به کفشی که شما از آن استفاده خواهید کرد استحکام و دوام زیادی بخشیده است. زیره این کفش دارای ساختاری از جنس لاستیک بوده که  استحکام فوق العاده ای داشته و رنگ طلایی بی نظیر آن جلوه ای بی نظیر به آن بخشیده است. این کفش نه تنها در ورزش بلکه به عنوان یک کفش راحت و زیبا می تواند برای استفاده روزمره قرار بگیرد و طراحی و رنگ آن مطابق با آخرین مد و استایل مورد پسند دختران جوان است.

کفش کتانی دخترانه مدل آدیداس

کفش دخترانه آدیداس

 

 

ویژگی های کفش دخترانه Adidas مدل Denim :
– نام: کفش دخترانه آدیداس
– مدل: Denim
– سایز بندی: 37 الی 40
– برگرفته شده از طرح شلوار جین
– بهترین گزینه برای ست کردن با شلوار و لباس جین
– دارای کفی مستحکم
– مناسب برای ورزش و استفاده روزانه


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 خرید کفش دخترانه اسپرت